Будівництво тимчасових доріг

Будівництво тимчасових доріг Київ, Черкаси, Житомир, Вінниця, Чернігів, Полтава, Хмельницький, Кіровоград, Запоріжжя

Будівництво тимчасових доріг – під’їзні та грунтові дороги

Під час зведення різних об’єктів в важкопрохідних і віддалених місцях, різні будівельні компанії задаються питанням про шляхи постачання необхідними матеріалами будівельних об’єктів. Тимчасові дороги доступні в Києві, Черкасах, Житомирі, Вінниці, Чернігові, Полтаві, Хмельницькому, Кропивницького, Запоріжжя. Укладання основний буває не завжди виправдана і може значно вплинути на фінансову сторону всього будівництва. В таких обставинах раціональніше використовувати тимчасові дороги. Такі шляхи не вимагають спеціалізованої техніки та при зведенні великих будівельних об’єктів можна використовувати ту техніку, яка застосовується для будівництва та утрамбовки підстави об’єкта. Крім цього, при укладанні або демонтажі покриття не потрібно наймати велику кількість робочих зі спеціальними навичками і досвідом.

Пристрій тимчасових доріг

Будівництво починається з розробки технологічної карти, яка включає в себе перерахування майбутніх робіт з різними нюансами, такими як обсяг робіт, калькуляція витрат і ін. Все, що представлено в карті повинно відповідати діючим ГОСТам і СНіПам. Технологічна карта заноситься до електронної бази даних замовника і підрядника, а також різних відомств. При зведенні тимчасової дороги необхідно підготувати будівельний площа. Всю протяжність очищають від різних перешкод у вигляді рослинності або різного сміття. Все полотно забезпечують освітленням. Далі завозиться все необхідне для робіт обладнання, спецтехніка та матеріали. Уздовж утворюють зони, в яких зводять тимчасові будівлі і споруди. Грамотно проведена підготовка до будівельних робіт, а також дотримання Сніпов допоможе справлятися з похмурої погодою і непередбаченими обставинами.

Після підготовки до будівельних робіт починається їх облаштування. Спочатку починають влаштовувати земляне полотно, тобто початковий шар. Проводять геодезичні дослідження і видаляють непотрібний рослинний шар за допомогою бульдозера. Розмір ширини виїмки полотна залежить від застосовуваного матеріалу. Наприклад, якщо застосовуються залізобетонні плити, то ширина полотна збільшується на півметра. Піднятий грунт збирають в самоскиди екскаваторами і перевозять в місця звалювання.

Після обладнання земляного полотна влаштовують підстильний шар у вигляді піску дрібної дисперсії. Пісок розрівнюють по всьому периметру бульдозерами. Далі проводять остаточні роботи по підстильного шару: повторна перевірка якості складу, перевірка рівня зволоженості піску. Проводиться також ущільнення складу пневматичними катками або будівельними вібраторами.

При фінальних роботах відбувається збірка дорожнього полотна і в залежності від застосовуваного матеріалу можуть використовуватися різні будівельні процеси. Наприклад, укладання асфальтної крихти та залізобетонних плит має свої особливості.

Будівництво дороги з асфальтової крихти

Асфальтова крихта є за своїм складом залишком від фрезерування верхнього асфальтного шару і її можна застосовувати повторно, так як всі властивості «первинного» асфальту зберігаються. Тимчасова дорога з асфальтової крихти досить міцна і розрахована на менші навантаження, в порівнянні з іншими.

Дорога з асфальтової крихти укладається в кілька етапів. Спочатку проводяться роботи з аналізу грунту, в результаті якого розраховується кількість матеріалу необхідного для шарів. Потім відбувається формування основних верств з щебеню і піску, які ущільнюються за допомогою спецтехніки. Завершальним етапом є укладання асфальтної крихти.

Автомобільні тимчасові дороги: їх види

имчасові дороги бувають наступних видів:

⇒ Залізобетонні. Будуються з з покриттям із залізобетонних плит.

⇒ Щебеневі або гравійні. Встановлюються насипним способом в 2-3 шари.

⇒ Грунтові. Такий тип в основному організують в болотистих місцевостях.

⇒ З грунтів з добавками. В покриття додаються скелетні добавки (крупний пісок, гравелисті грунти).

⇒ Деревогрунтовие. Являють собою дерев’яний настил зверху присипаний грунтом.

⇒ Збірно-розбірні. Будуються з дерев’яними щитами, встановлюються на водних ділянках.

⇒ Зимові. Будуються з обтічним профілем, із заданою безпекою і прохідністю.

⇒ Льодові переправи. У тих місцях, де відсутні мости влаштовується льодова переправа.

Замовити об’їзні і тимчасові дороги – ціна за м2 Київ, Черкаси, Вінниця, Житомир, Чернігів, Полтава, Хмельницький

При зведенні тимчасових об’їзних доріг спочатку підраховують можливу пропускну здатність, у вигляді проїжджаючих автомобілів і вантажів, що перевозяться за добу. Виходячи з розрахунків встановлюється необхідну кількість смуг, матеріал покриття, подушки і ширина проїжджої частини. Тимчасова дорога будується з метою перенаправити потік машин на час зведення основної магістралі і її будівництво планується з мінімальними фінансовими витратами. Наприклад, для подушки такий дороги можуть використовуватися битий щебінь, бетон, цегла, залишки цементної штукатурки.

Залежно від застосовуваного матеріалу в подушці і покритті ціни на неї можуть варіюватися. Наприклад, найдорожчим варіантом є виготовлення з складових залізобетонних плит, а найдешевшим є облаштування грунтової.

При замовленні в нашій фірмі ви отримаєте:

⇒ Оптимальні розцінки з урахуванням ринку на період будівництва;

⇒ Комплексний підхід;

⇒ Високий рівень сервісу, оперативне прийняття замовлення та його виконання.